петак, 7. новембар 2014.

Гладују, а од села беже

(Фото: Новости)
(Фото: Новости)
Београд – За брачни пар средњих година, може и са дететом, пожељно је да људи воле животиње и да мушкарац зна да рукује пољопривредним машинама. Обезбеђен смештај, храна и плата.
Овако гласи оглас који се јуче појавио у штампаном издању листа „Новости огласи“ и који је изазвао велико интересовање. Имање од 20 хектара налази се у селу Александрово, у Банату, у близини Зрењанина.
„Телефон не престаје да звони“, каже Милорад из Београда, који је дао интересантну понуду.
„Мало сам се и изненадио, јер сам до сада по селу бригу о својој очевини нудио онима за које сам знао да немају посла нити од чега да живе, али утисак је био да нико неће да ради. Да хоће новац, али да би радије украли, него зарадили. Сви од села беже и ако немају друго. Кукају, али неће да раде.“
Пар, или породица, који прихвати посао, мораће да обрађује земљу, сади јечам и пшеницу, бере орахе, гаји 30 оваца и осам крмача. Плата је 40.000 динара.
„Смештај је пристојан“, каже газда Милорад.“ Кућа са две собе, купатилом, кухињом. Грејање на „смедеревац“. Размишљао сам да ја купујем семе да се посади све што може од поврћа, а плодове бисмо јели и та породица и ја.“
Како наш саговорник каже, откад му је пре пет година преминула мајка, више није имао ко да брине о имању.
„Жао ми је да то распродам и пустим да пропадне, а у фамилији више нема ко да ради на селу“, каже Милорад.
„Сви смо одавно почели да бежимо у град. Ја сам још шездесетих година прошлог века дошао у Београд. Овде ми је и син са својом породицом.“
Он је банкар, а и тројицу унука далеко од тога да интересује пољопривреда. Имам и две сестре које живе у Зрењанину, али ни тамо нема никог ко би се вратио у село. С друге стране, знам колико људи нема ни где, нити од чега да живи, па мислим да би могла добро да им дође моја понуда.
Село из огласа је удаљено 30 километара од Зрењанина, у општини Нова Црња, близу границе са Румунијом.
„Осим земље, стоке, имам и машинерију за скупљање сена и детелине, бераче, спартач, трактор, приколице, готово све осим комбајна“, каже Милорад.
„Док је мајка била жива, ангажовала је комшију да јој помогне око посла на имању.“
После сам нашао једног избеглицу, па су се о имању старала два брата из Александрова. Међутим, радили су мало у почетку, а после баталили. Волео бих да неко стварно води рачуна о земљи, о кући, стоки, да ради и лепо одржава. Прекопута куће у којој би била смештена породица имам своју кућу и долазим викендом.
Како Милорад каже, сада тражи искључиво брачни пар, јер – ништа без женске руке.
Храна свима
„Све што треба да се купује од семена, садница, хране за стоку је моја брига. Њихово је да раде. Могли би да саде кропир, парадајз, лук, шаргарепу и све то да користе. Ови претходни су ми заклали најбоље јагње, нису ме ни питали, па нисам ништа рекао. Било би хране за све.“
Б. Царановић / Новости

1 коментар:

  1. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео суду ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши