уторак, 25. новембар 2014.

МЛАДИ У ЊИВАМА ТРАЖЕ СПАС: Срби се враћају на село јер им је живот у граду скуп!

Све већи број људи се окреће селу и спас проналази у пољопривреди. Сви се снабдевамо
намирницама са села, од родитеља или рођака, јер је цена за исте у граду готово недостижна у просечном кућном буџету

Претходних деценија била је веома распрострањена појава одласка младих из села у градове у потрази за бољим животом. Међутим, у последње време ситуација је  знатно другачија. Све већи број људи се окреће селу и спас проналази у пољопривреди.

Без обзира на то што људи који се баве пољопривредом располажу веома старом и често нефункционалном механизацијом, то их не спречава да се упусте у пољопривредну производњу.
Према статистици, сваки пети Србин се бави пољопривредом. Значајна је чињеница да пола Србије живи тако што се храном снабдева са села, од родитеља, или рођака, јер је цена за исте у граду готово недостижна просечном кућном буџету.



Сви се снабдевамо намирницама са села, стога није чудно што се све више људи окреће пољопривреди. Разговарали смо са студенткињом из унутрашњости која је желела да буде анонимна и она нам је потврдила да јој је живот у Београду веома скуп, као и да јој родитељи са села шаљу  храну.

Према њеним речима, слична искуства имају и њене колеге са факултета који, такође, долазе из унутрашњости и додаје да многи од њих планирају по завршетку факултета да се врате у родно место.

Држава је у последње време покренула и акцију којом подржава обнову села. Реч је о отворању  конкурса покрајинског Секретаријата за стамбено збрињавање младих брачних парова у Војводини.
Покрајина ће у куповини куће учествовати са сумом до милион динара, а за ту намену до краја године опредељено је 40 милиона динара, како би се помогло младим брачним паровима, али и подмлађивању војвођанских села.
 Враћање младих у села значајан је напредак у обнови опустошених села и добар начин оживљавања пољопривреде.

Ви размислите где је боље и лакше живети, на селу или у граду.

(Ј. Т.) Телеграф

4 коментара:

  1. Povratak Mladih Na Selo iz Grada.

    ОдговориИзбриши
  2. Povratak Mladih Na Selo iz Grada.

    ОдговориИзбриши
  3. Povratak mladih iz Beograda na selo.u kovilj.

    ОдговориИзбриши
  4. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео суду ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушавао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. и потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам јој све објаснио, па ми је рекла да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и она то заиста урадила. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам њен савет. Затим ми је дала адресу е-поште бацача чини коју је посетио. ДР апата. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дала, а чаролија ме је уверила да ће ми вратити мужа у наредна два дана. Каква невероватна изјава! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим, тако да ме је у наредна два дана, изненађујуће, мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци звао да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др апату на мејл: драпата4@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648).

    ОдговориИзбриши